Αν έχεις στρες, να τι πρέπει να φας οπωσδήποτε

 

Τι κάνεις όταν το στρες σου χτυπάει την πόρτα; Τι κάνεις όταν διαβάζεις για τις εξετάσεις και παράλληλα θες μόνο να τσιμπολογάς;  Το στρες προκαλεί τσιμπολόγημα κι εσύ πρέπει να εκπαιδευτείς να τσιμπολογάς σωστά και υγιεινά.

Κάποια θρεπτικά στοιχεία βελτιώνουν τη διάθεση ενώ οι λιπαρές τροφές μπορεί να σε καταβάλλουν σωματικά επειδή είναι πιο δύσκολη η επεξεργασία τους.

Τι να φας λοιπόν για να κάμψεις το στρες, να ηρεμήσεις και να ανεβάσεις την ψυχολογία σου;

Σολομό που είναι πλούσιος σε λιπαρά οξέα Ω-3, που βελτιώνουν φυσικά τη διάθεση. Βάλε και σε αυτό τα Ω-3 προστατεύουν την καρδιά, κάτι πολύ σημαντικό όταν η κορτιζόλη φτάνει σε βλαβερά επίπεδα. Η κορτιζόλη είναι γνωστή ως η ορμόνη του στρες, επειδή εκκρίνεται όταν νιώθεις πιεσμένη και αν τα επίπεδά της παραμείνουν υψηλά, κάνεις τέτοια ζημιά στον οργανισμό σου που δεν μπορεί να ελεγχθεί.

Αβοκάντο που είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης Β6 και φυλλικού οξέος, δύο βιταμινών που έχει αποδειχθεί ότι μειώνουν το στρες διατηρώντας τη σωστή λειτουργία του νευρικού συστήματος. Το αβοκάντο παρέχει, επίσης, κάλιο που κάνει καλό στην καρδιά και ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση ενώ είναι ιδανικό και για τους μυς σου, ειδικά αν γυμνάζεσαι.Αν η πίεση που νιώθεις είναι τεράστια, βγες για τρέξιμο και μετά φάε ένα αβοκάντο τοστ!

Αμύγδαλα: Μία μερίδα περιέχει το 20% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας σε μαγνήσιο, ένα μεταλλικό στοιχείο που ρυθμίζει τα επίπεδα της κορτιζόλης. Μελέτες έχουν δείξει ότι το μαγνήσιο έχει ηρεμιστική δράση στο νευρικό σύστημα και μπορεί να βελτιώνει τον ύπνο.

ΠΗΓΗ: onmed.gr

Latest articles