spot_img

Χριστίνα Χαλκιαδάκη: Η Κρήτη αποτελεί ένα ισχυρό brand name

Το τιμόνι των Σούπερ Μάρκετ Χαλκιαδάκης είναι στα χέρια της Χριστίνας Χαλκιαδάκη, μιας γυναίκας που μέλημά της είναι η ανάδειξη της τοπικής σφραγίδας στα προϊόντα, αλλά και η διεύρυνση της φήμης τους, ακόμη και σε διεθνές επίπεδο.

Απαντώντας στις ερωτήσεις του bybus.gr μοιράζεται με τους αναγνώστες το όραμα, την ευαισθησία και την πεποίθηση ότι η αφοσίωση σε έναν στόχο, νομοτελειακά, φέρνει πάντα νίκες.

Ποιο είναι το όραμα των ανθρώπων, που θεωρούνται πυλώνες των Σούπερ Μάρκετ Χαλκιαδάκης; Ποια φιλοσοφία, που εκπορεύεται διαχρονικά από την mentalité του νησιού της Κρήτης, είναι το άλφα και το ωμέγα για τις δράσεις τους;

Όπως λέει και το σλόγκαν μας, είμαστε και θέλουμε να παραμείνουμε το όνομα που εμπιστεύεται ο πελάτης. Nα παραμείνουμε το σούπερ μάρκετ των Κρητικών. Να μπορούμε να κοιτάζουμε τους Κρητικούς στα μάτια, να τους προσφέρουμε ποιοτικά προϊόντα, στηρίζοντας την τοπική κοινωνία.

Και φυσικά όλα αυτά αξιοποιώντας το ανθρώπινο δυναμικό μας, την μεγαλύτερη οικογένεια της Κρήτης, με σεβασμό πάντοτε στις αρχές και τις αξίες μας.

Ο πελάτης παραμένει πάντα στην κορυφή της στρατηγικής μας. Eίναι ο «Θεός» μας και η άψογη εξυπηρέτησή του αποτελεί τον πρωταρχικό μας στόχο.

Τέλος, η εταιρική κοινωνική ευθύνη αποτελεί βασικό στοιχείο του DNA μας, στηρίζοντας δομές και δράσεις αλληλεγγύης για τους συνανθρώπους μας, που έχουν ανάγκη. Ενισχύοντας τον αθλητισμό, την υγεία και τον πολιτισμό του τόπου μας και φυσικά προστατεύοντας το περιβάλλον, με στόχο πάντα τη μείωση του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος.

Ο τουρίστας, που επισκέπτεται την Κρήτη και το συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ, πόσο διαφορετικά βιώνει την εμπειρία της επαφής με τα τοπικά, λόγου χάρη, προϊόντα; Τι είναι αυτό που τον ελκύει περισσότερο;

Προωθούμε και στηρίζουμε τα κρητικά προϊόντα αλλά και τον κρητικό τρόπο διατροφής. Τα κρητικά προϊόντα έχουν πάντα ισχυρή και διαχρονική θέση στα ράφια μας, ενώ είμαστε η αλυσίδα με τους περισσότερους κωδικούς κρητικών προϊόντων και τους περισσότερους κρητικούς προμηθευτές και συνεργάτες. Συνεπώς, ο τουρίστας έρχεται σε άμεση επαφή με τα προϊόντα του τόπου μας, για τα οποία είμαστε περήφανοι.

Πέρα από τις γνωστές πολυεθνικές μάρκες, ο επισκέπτης από άλλες χώρες είναι πρόθυμος να δοκιμάσει και δικά μας τοπικά προϊόντα που δεν βρίσκει στη χώρα του, όπως κρητικό τυρί, κρασί, ρακί, κρητικό κρέας και αλλαντικά, αφεψήματα, ελαιόλαδο και φυσικά ντόπια φρούτα και λαχανικά.

Η δύσκολη περίοδος της καραντίνας, που προηγήθηκε, τι ανέδειξε περισσότερο;

Είδαμε κι ανθρώπους, που πριν φαίνεται να το αγνοούσαν, να στρέφονται στην αγορά της καλής πρώτης ύλης. Να στρέφονται στα λίγα και τα καλά. Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων άλλαξαν σημαντικά την περίοδο της καραντίνας.

Νέες συνήθειες υιοθετήθηκαν, ενώ έρευνες δείχνουν ότι αρκετές από αυτές θα παραμείνουν και στο μέλλον.

Συγκεκριμένα, η υψηλή ζήτηση σε προϊόντα καθαρισμού και προσωπικής υγιεινής, το ενδιαφέρον για την ποιότητα των προϊόντων, το μαγείρεμα στο σπίτι (ακόμα και νέων δύσκολων συνταγών) και οι online αγορές είναι μερικές από τις συνήθειες που ήρθαν με την υγειονομική κρίση και παραμένουν.

Επίσης, σύμφωνα με τις έρευνες, σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (46%) δηλώνουν ότι η ποιότητα και η αποτελεσματικότητα ξεπερνούν την ευαισθησία για τις τιμές. Ταυτόχρονα, υπάρχει έντονη στροφή στα τοπικά προϊόντα, ενώ η υγιεινή και η ασφάλεια αποτελεί βασικό παράγοντα επιλογής για τον καταναλωτή κατά τη διαδικασία αγοράς τροφίμων.

Το προσεχές διάστημα μένει να δούμε αν οι οικονομικές δυσκολίες οδηγήσουν σε αύξηση της ευαισθησίας ως προς την τιμή και ζήτηση για μεγαλύτερες προσφορές.

Υπάρχουν λύσεις για γρήγορη ανάκαμψη, όταν η οικονομία στην χώρα μας, αυτή τη στιγμή, πλήττεται σε μεγάλο βαθμό;

Η κατάσταση που βιώνουμε είναι πραγματικά πρωτόγνωρη και απαιτεί προσοχή και ψυχραιμία. Ειδικότερα στην Κρήτη, η οποία βασίζεται, κατά κύριο, λόγο στο τουριστικό προϊόν, οι συνθήκες μοιάζουν αρκετά δύσκολες.

Η ανεργία στον ξενοδοχειακό και επισιτιστικό κλάδο, αλλά και η μειωμένη ζήτηση αγροτικών προϊόντων, λόγω της ελάχιστης τουριστικής κίνησης, μάς ανησυχεί όλους και οι προοπτικές μοιάζουν δυσοίωνες.

Έχουμε πεποίθηση ότι η κρίση θα μετριαστεί με τα δημοσιονομικά και κοινωνικά μέτρα και φυσικά η κάθε επιχείρηση πρέπει από το δικό της μετερίζι η καθεμία να στηρίξει την οικονομία και να φροντίσει την κοινωνία. Αυτό σκοπεύουμε να κάνουμε κι εμείς, με κάθε δυνατό τρόπο.

Ευελπιστούμε ότι θα βρεθεί άμεσα το εμβόλιο για να ελεγχθεί η πανδημία κι έχοντας κερδίσει τις εντυπώσεις σαν χώρα, να επανακάμψουμε άμεσα στο τουριστικό προϊόν – αν είναι δυνατόν από την αρχή της τουριστικής σαιζόν του 2021.

Παράλληλα, παρακολουθώντας τους σαρωτικούς ρυθμούς που η τεχνολογία εισβάλει στην καθημερινότητά μας, πιστεύω πραγματικά ότι θα δοθούν ευκαιρίες στις νέες γενιές να διαπρέψουν σε νέες εφαρμογές και χρήσεις της τεχνολογίας.

Τέλος, η ανάπτυξη του e-commerce, οι λύσεις για τα logistics που εξυπηρετούν το ηλεκτρονικό εμπόριο και εκμηδενίζουν τις αποστάσεις και η στροφή του καταναλωτή στην ποιότητα και την τοπική παραγωγή, θεωρώ ότι δίνουν πολλές ευκαιρίες στα προϊόντα του τόπου μας να κατακτήσουν νέες αγορές, παρά την έλλειψη της τουριστικής δύναμης στην κατανάλωση.

Η Κρήτη αποτελεί ένα ισχυρό brandname τόσο σε εθνικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο και θα μπορούσε, κάλλιστα, να φτάσει μέσω των προϊόντων της, σε νέους καταναλωτικούς προορισμούς.

Υπάρχει αισιοδοξία ή συγκρατημένο θυμικό για το καλοκαίρι που ήδη έχει αρχίσει;

Οφείλουμε να παραμείνουμε αισιόδοξοι. Να στηρίξουμε τα τοπικά προϊόντα και τον εσωτερικό τουρισμό και να υποδεχτούμε με ασφάλεια και προσοχή τους τουρίστες, που θα έρθουν από το εξωτερικό, ώστε όλοι μαζί να ξεπεράσουμε κι αυτή την κρίση και να βγούμε νικητές. Κατά τη διάρκεια της κρίσης, δείξαμε πειθαρχία και ψυχραιμία, στοιχεία που μας βοήθησαν καθοριστικά στη μείωση των κρουσμάτων.

Θεωρώ αν συνεχίσουμε με αισιοδοξία και ψυχραιμία θα τα καταφέρουμε.

Της Χρύσας Φωτοπούλου

Διαβάστε επίσης

spot_img

Web TV