Δημήτρης Τζάνος: Για την ΚΡΙ ΚΡΙ ο ρόλος της καινοτομίας είναι πολύ σημαντικός

Όταν ο Γιώργος Τσινάβος, ο ιδρυτής της εταιρίας ΚΡΙ ΚΡΙ, άνοιγε το μικρό ζαχαροπλαστείο του στις Σέρρες, σίγουρα δεν φανταζόταν την συνέχεια, που θα μπορούσε να έχει το σπουδαίο αυτό εγχείρημα. Το ζαχαροπλαστείο τότε παρήγαγε και διέθετε παγωτά και είδη ζαχαροπλαστικής στην πόλη. Οι πρώτες διανομές παγωτού γίνονταν με πλανόδιους πωλητές και ειδικά χειροκίνητα καροτσάκια που είχαν ως ψυκτικό μέσο τον πάγο και το αλάτι. Τα παγωτά ΚΡΙ ΚΡΙ και ιδιαίτερα το Κασσάτο, ένα «ιδιαίτερο» παγωτό, βασισμένο στο πρόβειο γάλα με πολύ πλούσια γεύση, άρχισαν γρήγορα να αποκτούν φήμη κι εκτός των ορίων των Σερρών.

Σήμερα, η ΚΡΙ ΚΡΙ, μετά από 66 χρόνια επιτυχημένης εμπορικής πορείας και συνεχείς επενδύσεις, συγκαταλέγεται πλέον στις πιο δυναμικές βιομηχανίες γαλακτοκομικών προϊόντων και στοχεύει να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τις αναπτυξιακές της προοπτικές, τόσο στον ελλαδικό χώρο όσο και στο εξωτερικό.

Ο Brand Manager της εταιρείας, Δημήτρης Τζάνος, μιλώντας στο bybus.gr επιβεβαιώνει το ισχυρό αποτύπωμα της ΚΡΙ ΚΡΙ μέσα στον χρόνο, ενώ δίνει έμφαση σε μια σειρά καινοτομιών, που έρχονται για να συστήσουν τις απαρχές μιας νέας εποχής στην αντίληψη της γαστρονομίας.

Πώς κύλησαν, αναφορικά με την πορεία της εταιρείας, οι τελευταίοι μήνες, αλλά και πώς επηρέασε η πανδημία και η καραντίνα την φιλοσοφία της ΚΡΙ ΚΡΙ;

Το 2019 έκλεισε με σημαντική ανάπτυξη για την ΚΡΙ ΚΡΙ για το παγωτό, με την προσθήκη 1.000 νέων σημείων πώλησης, αλλά και με την εδραίωση ως δεύτερη μάρκα παγωτού σε όγκο στην Ελλάδα (Πηγή: Nielsen). Η συμμετοχή των νέων προϊόντων παγωτού στις πωλήσεις ανήλθε στο 15%. Φέτος η οικονομική ύφεση, λόγω πανδημίας, δεν έχει αφήσει ανεπηρέαστη την κατηγορία για όλους τους παίκτες της αγοράς. Για τον λόγο αυτό το επικοινωνιακό μας πλάνο, για τη φετινή χρονιά, έχει διαφοροποιηθεί σε κάποια σημεία σε σχέση με τις προηγούμενες. Συνεχίζει όμως να περιλαμβάνει Above the Line επικοινωνία σε τηλεόραση, Digital Μέσα, με κύριο στόχο τη δημιουργία awareness για νέα μας παγωτά.

Τι έχει αναγάγει την ΚΡΙ ΚΡΙ σε ανεξάντλητη πηγή προτάσεων και καινοτομιών; Υπάρχουν συνεργασίες αυτή την περίοδο το αποτέλεσμα των οποίων μπορεί να συναρπάσει τους λάτρεις των προϊόντων σας;

Η ΚΡΙ ΚΡΙ αξιοποιεί υψηλού επιπέδου τεχνογνωσία και προδιαγραφές ποιότητας για να παράγει, με την ίδια αγάπη και με εξαιρετικής ποιότητας πρώτες ύλες, τα προϊόντα της για πάνω από έξι δεκαετίες. Ως η μοναδική ελληνική εταιρία τυποποιημένου παγωτού με πανελλαδική διανομή, γνωρίζει καλά τι σημαίνει ελληνικό καλοκαίρι κι έχει καταφέρει να κάνει τα κίτρινα ψυγεία σήμα κατατεθέν του πιο δροσιστικού ελληνικού καλοκαιριού. Ενδιαφέρον παρουσιάζουν, αυτή την περίοδο, οι συνεργασίες γνωστών brands με brands παγωτού. Πρόκειται για μία στρατηγική co-branding, που η Κρι Κρι έχει υιοθετήσει εδώ και πολλά χρόνια, με τη συνεργασία με την ΙΟΝ. Επιπλέον, επεκτείνουμε τη νέα συνεργασία με την εταιρεία Παπαδοπούλου, με τη διάθεση των αγαπημένων, στο ελληνικό κοινό, γεμιστών μπισκότων Παπαδοπούλου, σε παγωτό.

Ποια τάση κυριαρχεί και που αφορά στο καταναλωτικό κοινό και που ίσως εντάθηκε λόγω της αιφνίδιας αλλαγής του τρόπου ζωής, το προηγούμενο διάστημα;

Η νέα τάση, που παρατηρείται κι από περασμένες χρονιές, αλλά φέτος εντάθηκε λόγω της πανδημίας και της καραντίνας, είναι η κατανάλωση στο σπίτι καθώς και οι αγορές κυρίως από το οργανωμένο λιανεμπόριο. Οι εταιρείες, όπως και η ΚΡΙ ΚΡΙ, έχουν επεκτείνει προς αυτή την κατεύθυνση την γκάμα τους σε οικογενειακές συσκευασίες, αλλά και πολυ-συσκευασίες. Επίσης προτείνουμε στους καταναλωτές να δοκιμάσουν τη νέα γεύση Heartmade οικογενειακών παγωτών Βανίλια, σε συσκευασία 3lt και ειδική οικονομική τιμή, καθώς και τις δύο νέες πολυ-συσκευασίες ΚΡΙ ΚΡΙ: ξυλάκια Master Double με σοκολάτα και καραμέλα σε μίνι μέγεθος και πολυ-συσκευασία των έξι τεμαχίων και Παγωτογεμιστά σοκολάτα με δώδεκα τεμάχια για ατέλειωτη απόλαυση κάθε στιγμή. Επιπλέον, σε διεθνές επίπεδο διακρίνεται μια διατροφική τάση για έλεγχο μερίδων και θερμίδων που καταναλώνουμε, ως μία προσπάθεια να αντιμετωπιστεί η παχυσαρκία. Σε αυτή την κατεύθυνση, για όσους αναζητούν απόλαυση χωρίς τύψεις, λανσάρουμε την νέα σειρά ΚΡΙ ΚΡΙ Frozen Yogurt παγωτών σε κύπελλα 500ml και σε δύο απολαυστικές γεύσεις: Salted Caramel & Βύσσινο, καθώς και το νέο ατομικό κύπελλο Master 0% με παγωτό με 0% ζάχαρη και 0% λιπαρά και σιρόπι σοκολάτα με 0% ζάχαρη.

Δημιουργικότητα είναι να σκέφτεσαι καινούργια πράγματα. Καινοτομία είναι να κάνεις καινούργια πράγματα.

Για την Κρι Κρι ο ρόλος της καινοτομίας είναι πολύ σημαντικός, αφού υπήρξε η πρώτη εταιρεία που λάνσαρε τα οικογενειακά παγωτά Heartmade, σε συσκευασίες των 3lt με 2+1lt δώρο, σε οικονομική τιμή, σεβόμενη την ανάγκη των καταναλωτών για Value For Money παγωτό. Μια άλλη σημαντική καινοτομία αποτελούν τα multitextured παγωτά, όπως τα ξυλάκια Master Duble από την Κρι Κρι, με πραγματική σοκολάτα, για εξωπραγματική απόλαυση. Πιστή στο κυνήγι της διαφοροποίησης μέσω των καινοτομιών, τα επόμενα χρόνια έχουμε στόχο για απολαυστικά λανσαρίσματα σε όλες τις κατηγορίες.

Τι νέο έρχεται για να μείνει με την σφραγίδα της ΚΡΙ ΚΡΙ και με σημείο εκκίνησης το 2020;

Για τους μικρούς μας φίλους λανσάρουμε τον νέο πύραυλο ΚΡΙ ΚΡΙ Kids Scooby Doo, που συνδυάζει τις αγαπημένες γεύσεις των παιδιών βανίλια και κακάο, με λαχταριστά σοκομπιλάκια για topping. Ο Scooby Doo, επίσης, ζωντανεύει μέσα από το κινητό σας, σκανάροντας το QR code, που υπάρχει πάνω στην συσκευασία, για μια augmented reality εμπειρία, με ατελείωτο παιχνίδι κι άλλες μοναδικές εκπλήξεις. Ακόμη λανσάρουμε νέο κυπελλάκι ΚΡΙ ΚΡΙ Kids PJMasks, με απολαυστικό παγωτό βανίλια & κακάο, φτιαγμένο με φρέσκο γάλα, με απίθανα δωράκια Finger Masks, που θα ξετρελάνουν τους μικρούς μας φίλους. Επειδή καλοκαίρι χωρίς γρανίτα δεν γίνεται, η Top Mix στριφογυριστή γρανίτα ξυλάκι αποτελεί την νέα δροσιστική έκπληξη, με έναν μοναδικό συνδυασμό φρούτων που δεν έχετε ξαναδοκιμάσει. Απολαυστικές γεύσεις ροδάκινου, passion fruit, μούρων και μήλου γίνονται ένα για να δροσίσουν μικρούς και μεγάλους.

Κάθε τι νέο λοιπόν δεν είναι μόδα. Είναι αξία. Οι άνθρωποι της ΚΡΙ ΚΡΙ το ξέρουν καλά, γι’ αυτό και η εμπιστοσύνη που διαρκώς κερδίζουν είναι η λιγότερη δυνατή επιβράβευση μιας προσπάθειας που στοχεύει μόνο ψηλά.

Της Χρύσας Φωτοπούλου

Διαβάστε επίσης

Web TV