spot_img

Νίκος Ρηγάκης(Αντ. Συνδ. Επισιτισμού & Εστίασης): Εστίαση την επόμενη μέρα

Αναμφίβολα όλα αυτά τα χρόνια της οικονομικής κρίσης στην χώρα μας, σημαδεύτηκαν με πολλά λουκέτα σε επιχειρήσεις. Ο κλάδος της εστίασης παρουσίασε αυξητική τάση όπου μαζί με τον τουριστικό κλάδο, λειτούργησαν ως “αποσβεστήρας” των κραδασμών την Ελληνικής οικονομίας, καθώς συμβάλαν στην μείωση του γενικού δείκτη της ανεργίας απορροφώντας χιλιάδες εργαζόμενους και ένα μεγάλος μέρος αυτών με σπουδές, χωρίς εργασιακό μέλλον όπου εξασφάλισαν σταθερό εισόδημα.

Αυτή την περίοδο η πρωτοφανής υγειονομική κρίση του covid-19 που βιώνει όλος ο κόσμος, δημιουργεί νέα δεδομένα σε όλους τους επαγγελματικούς κλάδους. Ειδικά στην εστίαση τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Σχεδόν 3 μήνες μετά το κλείσιμο των καταστημάτων καλούμαστε να κάνουμε μια καινούργια δύσκολη αρχή. Έχουμε αποδείξει τόσα χρόνια ότι αντέξαμε με ότι αυτό συνεπάγεται στις προκλήσεις, γιατί να μην μπορούμε και τώρα; Η ανάγκη να βρεθείς με τον άλλο και να βγεις έξω είναι ανάγκη ανθρώπινη, την έχουμε μέσα μας, και πόσο μάλλον στην Ελλάδα, που είμαστε πιο εκδηλωτικοί. Πιστεύω ότι ο κόσμος περιμένει πώς και πώς να βγει έξω και ναδιασκεδάσει, να φάει, να κοινονικοποιηθεί ξανά, αλλά ταυτόχρονα περιμένει να εξυπηρετηθεί με ασφάλεια και θα είναι ο πρώτος που θα υποδείξει αυτόν που δεν τηρεί τους κανόνες.

Η επαναλειτουργία των εξωτερικών χώρων των εστιατορίων και των καφέ, ξεκίνησε και  μας βρίσκει έτοιμους να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας, με πρώτο σκοπό μας την αυστηρή τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων, έτσι ώστε να διασφαλίσουμε την ασφάλεια του προσωπικού και των πελατών μας. Οι νέοι κανόνες που θα ισχύσουν στα καταστήματα εστίασης δεν αλλάζουν μόνο τις συνήθειες στη σάλα και το τραπέζι, αλλά και πίσω στην κουζίνα ή το παρασκευαστήριο. Η γενικότερη αίσθηση είναι ότι περισσότεροι επιχειρηματίες έχουν νιώσει πιο έντονα από ποτέ την ανάγκη για ασφάλεια, οπότε θα προσέχουν ακόμα περισσότερο.

Το μεγάλο στοίχημα των επιχειρήσεων εστίασης είναι να μπορέσουν να προσαρμοστούν γρήγορα στα καινούργια δεδομένα και να είναι προετοιμασμένοι για αρκετές προκλήσεις και στον κλάδο της εστίασης αλλά και της οικονομίας γενικότερα στο κοντινό μέλλον, αλλά με καινοτόμες ιδέες, υπομονή και αλληλοκατανόηση όλα θα γίνουν όπως πριν.

Διαβάστε επίσης

spot_img

Web TV