spot_img

Πως να αποτοξινωθείτε μετά τις διατροφικές κραιπάλες των γιορτών

Οι γιορτές πέρασαν…και μας άφησαν άλλη μια γλυκιά ανάμνηση η οποία ήδη
προστέθηκε στον κατάλογό μας και αποθηκεύτηκε στη μνήμη μας.

Υπάρχει όμως και κάτι που δεν πρέπει να επιτρέψουμε να αποθηκευτεί στον οργανισμό μας μετά το πέρας των γιορτών και αυτό είναι οι τοξίνες που συσσωρεύτηκαν αυτές τις μέρες λόγω της κατανάλωσης πολλών λιπαρών τροφών ζωικής προέλευσης με τα διάφορα πλούσια γεύματα και γλυκά που απολαύσαμε.

Τις τοξίνες αυτές ο οργανισμός μας δεν προλαβαίνει να τις αφομοιώσει αμέσως άρα με το κατάλληλο διαιτολόγιο μπορούν γρήγορα να αποβληθούν

και επειδή «ουδέν μονιμότερο του προσωρινού» ξεκινάμε αποτοξίνωση…

τὠρα!!!

Γνωρίζουμε ότι οι τοξίνες όταν αποθηκεύονται στον οργανισμό προκαλούν

  • κούραση
  • δυσκολία στη χώνεψη
  • θαμπό δέρμα
  • μαύρους κύκλους
  • πονοκεφάλους
  • χαμηλή αυτοσυγκέντρωση
  • στομαχικές διαταραχές
  • λοιμώξεις κ.α.

και βέβαια εμείς δεν εμπλεκόμαστε σε στερητικές δίαιτες και αστραπιαίες δίαιτες γιατί -όπως έχω πολλές φορές επισημάνει -οι δίαιτες αυτές το μόνο που δημιουργούν στον οργανισμό μας είναι σοκ ενώ αυτός εκείνο που χρειάζεται είναι μόνο μια περίοδο αποτοξίνωσης για να επανέλθει στα φυσιολογικά του και να ισορροπήσει και πάλι. Η αποτοξίνωσή μας λοιπόν πρέπει να γίνει αργά και σταθερά για να έχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Και ξεκινάμε αποφεύγοντας την κατανάλωση

~ κρέατος
~ γαλακτοκομικών προϊόντων
~ αυγών
~ γλυκών
~ λιπών
~ αλκοόλ και
~ ζάχαρης

ενώ τρώμε

~ καφέ ρύζι
~ φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα και
~ λαχανικά για την ομαλοποίηση της στομαχικής μας λειτουργίας
~ φασόλια
~ ρεβίθια και
~φακές για τις πρωτείνες μας με την προσθήκη λαχανικών όπως τα καρότα
~ πολλές σαλάτες με

  • αγγούρι
  • λάχανο
  • παντζάρια
  • κρεμμύδια
  • σκόρδα
  • κολοκύθια
  • μπρόκολο
  • σπαράγκια
  • σέσκουλα
  • αντίδια
  • αγριοραδίκια κ.α

~ πίνουμε πολύ νερό -δύο λίτρα σε θερμοκρασία δωματίου κατά τη διάρκεια της ημέρας
~ φρέσκους χυμούς χωρίς βέβαια ζάχαρη
~ εγχύματα μέντας και
~ χαμομηλιού ενώ

~ πριν κοιμηθούμε πίνουμε μια κούπα από έγχυμα πικραλίδας-ταραξάκο για την πληρέστερη αποβολή των τοξινών από τον οργανισμός μας
~ το πρωί πίνουμε χυμό λεμονιού σε ένα φλιτζάνι χλιαρό νερό.

με τα γεύματά μας ή ενδιάμεσα σε αυτά πίνουμε:

~ χυμό ανανά

~ χυμό ροδιού
~ χυμό σέσκουλο
~ χυμό παντζαριού
~ χυμό καρότου
~ χυμό μήλου

Ο ανανάς περιέχει πεπτικά ένζυμα. Το σέσκουλο είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά που προστατεύουν το συκώτι

Ο χυμός ροδιού με τις φυτικές του ίνες και τις βιταμίνες του συμβάλλει στην ανανέωση των κυττάρων.

Τα μήλα με την φλούδα τους που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό μας και

τα καρότα είναι μιά από τις καλύτερες επιλογές αποτοξίνωσης.

Μια απλούστατη δίαιτα αποτοξίνωσης είναι οι σούπες οι οποίες είναι και θρεπτικότατες όπως

~ σούπα με:

  • λάχανο το οποίο υποστηρίζει τη λειτουργία του ήπατος
  • μήλα με την φλούδα τους που βοηθούν στο αδυνάτισμα
  • μάραθο που διεγείρει την έκκριση της χολής
  • μαϊντανό που δρα ως διουρητικό
  • σκόρδο που υποστηρίζει τη λειτουργία όλου του οργανισμού μας
  • μανιτάρια για τις πρωτεΐνες τους
  • πιπέρι καγιέν για την άψογη γεύση που μας χαρίζει και τα ένζυμά  του απαραίτητα στους πνεύμονές μας
  • ανεπεξέργαστο  ρύζι
  • θαλασσινό αλάτι
  • τζίντζερ

Μιά αποτοξινωτική δίαιτα πρέπει να διαρκέσει τουλάχιστον δέκα με δεκαπέντε μέρες αν θέλουμε να κερδίσουμε τα οφέλη της και αν διατηρήσουμε κάποιους από τους κανόνες της στην καθημερινής μας διατροφή σύντομα θα αρχίσουμε να νιώθουμε την αλλαγή μέσα μας και να την παρατηρούμε στον καθρέφτη μας

πηγή: thalia – botanologia.blogspot.gr

spot_img

Latest articles

spot_img
spot_img